У чому специфіка SEO для англомовного сегменту:
1. Високі вимоги до контенту – статті мають бути написані носієм мови, що збільшує вартість виробництва контенту.
2. Інший підхід до лінкбілдингу – необхідність роботи із західними вебмайстрами і вибудовувати профіль посилання шляхом побудови аутрич-посилань.
3. Важливість локального SEO. Йдеться не тільки про роботу з Google My Business, а й про роботу з локальними ключовими словами, а також локальними майданчиками.
4. Стратегія повинна включати роботу з оптимізації під голосовий пошук
5. Висока конкуренція у більшості ніш
Які функції ми забираємо на себе, працюючи з вашим проектом:
— SEO проекту – всі питання пов’язані з органічним просуванням сайту, повний супровід вашої команди з усіх поточних завдань проекту, що стосуються SEO та розвитку сайту.
— Програмні зміни – підготовка завдань та супровід вашого розробника з SEO завдань. Якщо у вас немає розробника, ми підбираємо програміста індивідуально для вашого проекту.
— Написання та підготовка контенту – готуємо завдання з написання та підготовки контенту, підбираємо авторів (у нас є команда фахівців з копірайтингу) або взаємодіємо з вашими копірайтерами. Цілком супроводжуємо процес до публікації контенту на сайті.
— Лінкбілдинг проекту за заздалегідь розробленою стратегією розміщення посилань на 3-9 місяців. Ми проводимо аналітику конкурентів та ніші, визначаємо стратегію, тип розміщення посилань, динаміку, а також бюджет, який узгоджується з вами.
— Розвиток сайту– ми розробляємо та пропонуємо рішення щодо розвитку проекту, його структури, навігації та функціоналу для збільшення конверсії та якості сайту – як обов’язкова частина процесу SEO просування.
Вартість просування за кордоном залежить від:
— Завдання, яке необхідно вирішити, наприклад збільшити пошуковий трафік у два, або вдесятеро;
— Габаритів самого проекту, наприклад це магазин у п’ятдесят категорій, або ж невеликий корпоративний сайт з двома послугами, природно, що в першому випадку бюджет буде вищим, у той час, як у другому, звичайно ж, істотно нижче;
— Конкуренції у вашій ніші, наприклад, якщо у Вас магазин мобільних телефонів, то конкуренція буде дуже високою, тому що ваші конкуренти вже інвестували значні кошти в просування своїх ресурсів, а щоб досягти близького до них результату, знадобиться і значний час, і значні інвестиції, водночас якщо конкуренція низька – то буде потрібно набагато менше інвестицій у проект;
— Технічний стан сайту, мається на увазі готовність сайту до просування, його відповідність до вимог пошукових систем, наприклад у вас сайт відповідає більшості вимог, отже необхідно менше змін та впроваджень, або навпаки, ваш сайт містить безліч помилок з точки зору СЕО і необхідно виконати безліч значних маніпуляцій з проектом до початку просування.
Терміни просування за кордоном:
Будь-якого власника бізнесу цікавить питання: “Коли?”. Так, саме як довго сайт виходитиме в ТОП-10 за пошуковими запитами і коли буде трафік? Відповідь на це запитання завжди індивідуальна. У той же час очікувати на результати вже завтра не варто, тому що в перший місяць просування проводиться аудит сайту, формується семантичне ядро (збираються запити за якими сайт надалі знаходитимуть потенційні клієнти), готується технічне завдання з оптимізації сайту, після чого проводяться роботи з технічного завдання, далі проводиться індексація пошуковими системами і тільки після цього ми отримуємо перші результати.
Все це займає 2-4 місяці, залежно від обсягу сайту та тих робіт, які потрібно з ним провести. Тому ми не рекомендуємо починати SEO просування за кордоном (і в цілому) на короткостроковий період, виняток – конкретні точкові SEO завдання.
У чому основна відмінність SEO за кордоном від просування в Україні:
— Контент – собівартість англомовного контенту (або інша мова) – вище.
— Лінкбілдинг (розміщення посилань) – при просуванні за кордоном більший акцент робиться на роботу з outreach посиланнями (пряма домовленість з вебмайстром про розміщення), а також крауд -маркетинг, інші типи посилань Бюджети на посилання вище за Україну.
— Конкуренція – практично у всіх нішах у США, Канаді, країнах Європи – конкуренція вища, ніж в аналогічних нішах в Україні.
— Важливість Google Maps – залученість та рівень користування сервісом у США, Канаді – на високому рівні, і вимагає більшої уваги з боку власника проекту та його підрядника щодо просування.
Підрядник – фрілансер, співробітник або агентство:
Це вибір кожного, але найчастіше він ґрунтується на 2 факторах: можливості бюджету та особистий досвід власника бізнесу (або фахівця, який відповідає за просування в компанії). Розберемо:
Фрілансер:
— Якість: справді, є фахівці своєї справи та професіонали, але є й категорія фахівців у всьому: seo, програмування, копірайтинг, дизайнер, ще й фахівець із контекстної реклами. На жаль, найчастіше з цією категорією фахівців виникають труднощі у спільній роботі та результатах.
— Ризики: Будь-якої миті може змінити свої плани, відмовитися від проекту або просто не виходити на зв’язок, т.к. Часто робота з фрілансером здійснюється без договору та прописаних зобов’язань.
Співробітник у штаті:
— Якість: дуже часто це “людина оркестр”, яка вміє всього трохи або залучає фрілансерів на виконання різних етапів роботи над просуванням. Також часто це пов’язано не кваліфікацією фахівця, а з делегуванням на фахівця всього, що містить слово “сайт”.
— Ризики: одного SEO-фахівця може бути недостатньо для досягнення результату. Компанія, можливо зможе вирішити питання з контентом на сайті, але не вирішити питання безпосередньо по SEO.
Агентство:
— Якість: працює команда, кожен виконує свою частину роботи над проектом.
— Ризики: можливість впливати на стратегію просування – мінімальна. Агенство прислухається до побажань клієнта, проте останнє слово залишає за собою.
Робота в тандемі – без участі Замовника – результату не буде
Для досягнення результату просування необхідна участь Замовника. Насамперед Замовник та Виконавець – це одна команда, яка прагне однієї спільної мети. Якщо зі своїм завданням не справляється одна із сторін – результату може бути не досягнуто. Від Замовника вимагається достатній і своєчасний зворотний зв’язок, готовність розвивати бізнес, адже ніхто краще за нього не знає свій бізнес, та й крім цього узгодження та надання матеріалів лежить саме на плечах Замовника, а затримка цих процесів, як правило, позначається на термінах досягнення мети.
В агентстві Ви отримуєте послуги професійної команди, досвід фахівців, які знають що саме, коли і в якій послідовності необхідно виконати за Вашим проектом. У Вас є свій проект-менеджер, який веде проект і є сполучною ланкою між вами та командою.