Який сайт можна назвати “новим” або “молодим”?
Найчастіше питання – це сайт, який тільки запустили чи? З погляду SEO – це сайт, якому менше 1 року, причому йдеться не тільки про доменного імені, а й сам сайт, який на ньому розташований. При цьому важливо підкреслити, що в кожній ніші пошуковик інтерпретує вік сайту.
Часті ознаки молодого сайту:
Відсутність видимості у пошукових системах;
низький обсяг органічного трафіку;
Відсутність посилання профілю сайту.
Є 2 основні формати роботи:
1) SEO супровід створення нового сайту з його наступною першою індексацією у Google
2) SEO супровід створення нового сайту з наступною міграцією зі старого сайту на новий з повним перенесенням інформації
У чому різниця між старим чи новим сайтом:
Причина | Старий сайт | Новий сайт |
Трафік з пошуку та інших джерел | Є | Відсутня |
Історія та динаміка змін | Є накопичена історія | Мінімальна або відсутня |
Поведінкові фактори | Є дані, є історія | Дані відсутні або мінімальні |
Посилання | Є профіль, динаміка | Посилань немає або мало |
Контент | Продуманий, пророблений | Сирий, місцями відсутній (не завжди) |
Тактика просування молодого сайту відрізняється від просування старого сайту. Вибудовується на базі аналітики та розробленої SEO стратегії, може мати агресивну стадію підготовки та “плавні” етапи впровадження.
Чому ваш проект потребує SEO
Починаючи просувати сайт у результатах пошукової видачі, позиція сторінки починає поступово переміщатися з останніх сторінок на другу або третю, а потім переходить на першу – саму переглядається.
Але навіть коли сайт опинився в списку на першій сторінці, далеко не 100% клієнтів можуть перейти на сайт. Якщо сайт глибше – за статистикою другу сторінку відкривають 15% користувачів, і лише третина з них, (5% від загальної кількості) — третю. Отже, перші топ-10 переглядають абсолютно всі? А ось і ні!
Лише 50% доходять до кінця першої десятки, а отже, бути в ТОП-15 ще не означає привернути увагу 100% аудиторії. Саме тому за допомогою просування сайту з поступовим підвищенням рейтингу в пошуковій видачі, кількість відвідувачів зростатиме пропорційно до вашого розташування у списку. Чи можлива така перспектива сайту вашої фірми? Необхідно висновок наших SEO – надіслати запит на аналіз та прорахунок можна тут.
Які функції ми забираємо на себе, працюючи з вашим проектом:
— SEO проекту – всі питання пов’язані з органічним просуванням сайту, повний супровід вашої команди з усіх поточних завдань проекту, що стосуються SEO та розвитку сайту.
— Програмні зміни – підготовка завдань та супровід вашого розробника з SEO завдань. Якщо у вас немає розробника, ми підбираємо програміста індивідуально для вашого проекту.
— Написання та підготовка контенту – готуємо завдання з написання та підготовки контенту, підбираємо авторів (у нас є команда фахівців з копірайтингу) або взаємодіємо з вашими копірайтерами. Цілком супроводжуємо процес до публікації контенту на сайті.
— Лінкбілдинг проекту за заздалегідь розробленою стратегією розміщення посилань на 3-9 місяців. Ми проводимо аналітику конкурентів та ніші, визначаємо стратегію, тип розміщення посилань, динаміку, а також бюджет, який узгоджується з вами.
— Розвиток сайту– ми розробляємо та пропонуємо рішення щодо розвитку проекту, його структури, навігації та функціоналу для збільшення конверсії та якості сайту – як обов’язкова частина процесу SEO просування.
Вартість SEO просування залежить від:
— Завдання, яке необхідно вирішити, наприклад збільшити пошуковий трафік у два, або вдесятеро;
— Габаритів самого проекту, наприклад це магазин у п’ятдесят категорій, або ж невеликий корпоративний сайт з двома послугами, природно, що в першому випадку бюджет буде вищим, у той час, як у другому, звичайно ж, істотно нижче;
— Конкуренції у вашій ніші, наприклад, якщо у Вас магазин мобільних телефонів, то конкуренція буде дуже високою, тому що ваші конкуренти вже інвестували значні кошти в просування своїх ресурсів, а щоб досягти близького до них результату, знадобиться і значний час, і значні інвестиції, водночас якщо конкуренція низька – то буде потрібно набагато менше інвестицій у проект;
— Технічний стан сайту, мається на увазі готовність сайту до просування, його відповідність до вимог пошукових систем, наприклад у вас сайт відповідає більшості вимог, отже необхідно менше змін та впроваджень, або навпаки, ваш сайт містить безліч помилок з точки зору СЕО і необхідно виконати безліч значних маніпуляцій з проектом до початку просування.
Терміни просування:
У перший місяць просування проводиться SEO аудит сайту, формується семантичне ядро (збираються запити щодо яких сайт надалі знаходитимуть потенційні клієнти), готується технічне завдання з оптимізації сайту, після чого проводяться роботи з технічного завдання, далі проводиться індексація пошуковими системами і лише після цього ми маємо перші результати.
Все це займає 2-4 місяці, залежно від обсягу сайту та тих робіт, які потрібно з ним провести. Тому ми не рекомендуємо починати SEO просування за кордоном (і в цілому) на короткостроковий період, виняток – конкретні точкові SEO завдання.
Підрядник – фрілансер, співробітник або агентство:
Це вибір кожного, але найчастіше він ґрунтується на 2 факторах: можливості бюджету та особистий досвід власника бізнесу (або фахівця, який відповідає за просування в компанії). Розберемо:
Фрілансер:
— Якість: дійсно, є фахівці своєї справи та професіонали, але є й категорія фахівців у всьому: seo, програмування, копірайтинг, дизайнер, ще й фахівець із контекстної реклами. На жаль, найчастіше з цією категорією фахівців виникають труднощі у спільній роботі та результатах.
— Ризики: Будь-якої миті може змінити свої плани, відмовитися від проекту або просто не виходити на зв’язок, т.к. Часто робота з фрілансером здійснюється без договору та прописаних зобов’язань.
Співробітник у штаті:
— Якість: дуже часто це “людина оркестр”, яка вміє всього трохи або залучає фрілансерів на виконання різних етапів роботи над просуванням. Також часто це пов’язано не кваліфікацією спеціаліста, а з делегуванням на цього фахівця всього, що містить слово “сайт”.
— Ризики: одного SEO-фахівця може бути недостатньо для досягнення результату. Компанія, можливо зможе вирішити питання з контентом на сайті, але не вирішити питання безпосередньо по SEO.
Агентство:
— Якість: працює команда, кожен виконує свою частину роботи над проектом.
— Ризики: можливість впливати на стратегію просування – мінімальна. Агенство прислухається до побажань клієнта, проте останнє слово залишає за собою.
Робота в тандемі – без участі Замовника – результату не буде
Для досягнення результату просування необхідна участь Замовника. Насамперед Замовник та Виконавець – це одна команда, яка прагне однієї спільної мети. Якщо зі своїм завданням не справляється одна із сторін – результату може бути не досягнуто. Від Замовника вимагається достатній і своєчасний зворотний зв’язок, готовність розвивати бізнес, адже ніхто краще за нього не знає свій бізнес, та й крім цього узгодження та надання матеріалів лежить саме на плечах Замовника, а затримка цих процесів, як правило, позначається на термінах досягнення мети.
В агентстві Ви отримуєте послуги професійної команди, досвід фахівців, які знають що саме, коли і в якій послідовності необхідно виконати за Вашим проектом. У Вас є свій проект-менеджер, який веде проект і є сполучною ланкою між вами та командою.