Нам довірили роботу

Переглянути всіх

Наші кейси з просування

Кейс SEO
+400% зростання
органічного трафіку
Просування
магазину вікон
Переглянути кейс
Кейс SEO
+3000 зростання
органічного трафіку
Просування
будівельного інтернет-магазину
Переглянути кейс
Кейс SEO
+300% зростання
органічного трафіку
Просування сайту
промислового обладнання
Переглянути кейс
Кейс SMM
встановлення
гаражних воріт
+150к
показів реклами
Переглянути кейс
Усі кейси

Етапи просування сайту

Етап 1. Підготовка проекту
Проводимо аудит, готуємо завдання розробнику, аналізуємо конкурентів, формуємо стратегію.
  • Підготовка SEO технічного аудиту нового сайту
  • Підготовка завдань із доопрацювання сайту для розробника
  • Розробка загальної та посилальної стратегії на базі конкурентів
  • Розробка семантичного ядра
  • Підготовка технічних завдань щодо оптимізації контенту
Етап 2. Використання оптимізації
Консультуємо програміста, створюємо новий контент та сторінки, починаємо розміщувати посилання.
  • Створення нових сторінок для просування, оптимізація сторінок
  • Підготовка текстової оптимізації, створення контенту
  • Підготовка інформації з питань та уточнень розробника
  • Старт роботи з розміщення зовнішніх посилань
Етап 3. Просування
Розширюємо структуру, готуємо контент, розміщуємо посилання та працюємо над розвитком проекту
  • Робота з розширення профілю посилання
  • Розширення структури сайту
  • Контент-маркетинг проекту
  • Оптимізація

Тарифи

Бюджет проекту SEO складається з 2 частин:
Що впливає на вартість SEO?
Оцінка проекту з SEO залежить від низки факторів: габарити проекту, конкуренція в ніші, технічний стан, а також команда, яка потрібна для просування сайту.
Як можна скоротити бюджет SEO проекту?
Бюджет проекту можна скоротити шляхом визначення пріоритетних напрямків (працювати не з усіма послугами чи товарними категоріями). Це скоротить витрати на контент, роботу.
Ви можете самостійно готувати матеріали з технічних завдань SEO-фахівця та працювати з контентом. Це може частково скоротити бюджет на копірайтинг та контент-менеджмент. Крім цього, бюджет проекту безпосередньо залежить від технічного стану сайту і вартості вашого програміста.
Малого та середнього бізнесу
B2B та B2C послуги
від 13 500 грн
Надіслати заявку
Інтернет-магазинів
E-commerce проекти
від 15 000 грн
Надіслати заявку
Сервісів/
Маркетплейсів
Онлайн-проекти
від 25 000 грн
Надіслати заявку
Зарубіжних проектів
Послуги/E-commerce - США, Європа
від 18 000 грн
Надіслати заявку

Отримайте експертну SEO оцінку перед просуванням

Що ви отримаєте?
  • Консультацію нашого фахівця
  • Висновок SEO експерта з вашого проекту
  • Рекомендації щодо SEO стратегії просування
  • Пропозиція з вартістю просування та гарантіями



    Потрібна сильна команда?

    Занурюватися у бізнес

    Перше з чого починається проект – це глибоке занурення у бізнес клієнта та аналіз конкурентного середовища.

    ОлександрCEO/founder
    Говорити клієнтам: Ні

    Іноді нам кажуть: нам потрібні тільки посилання, або стратегія не потрібна. Ми беремося не за всі проекти

    АннаHead of PM
    Визначати стратегію

    Стратегія базується на аналітиці, цілях та ресурсах. Завжди. Робота без стратегії - втрата часу та грошей.

    ПавлоHead of SEO

    Як ми працюємо

    1
    Прозоре ціноутворення

    Обсяг робіт - погодинний (програміст, копірайтер, контент-менеджер та посилання) прораховуються та оплачуються - окремо.

    2
    Гарантії трафіку, прописані в договорі

    Усі наші зобов'язання прописуємо у договорі, який погоджуємо перед стартом спільної роботи. Перед тим, як замовити розкручування сайту - у вас будуть всі деталі.

    3
    Роботу з Вашою чи нашою командою виконавців

    Якщо у вас є ваші спеціалісти (програміст, копірайтер) – працюємо з ними. Ні – гарантовано підберемо під ваш проект.

    4
    Усі умови закріплені у договорі

    Зобов'язання прописуємо у договорі, який погоджуємо перед стартом спільної роботи. Перед тим, як замовити розкручування сайту - у вас будуть всі деталі.

    5
    Відкриті витрати проекту

    Ви можете безпосередньо оплачувати профільних фахівців, які будуть підключені до проекту та окремо оплачувати посилання.

    6
    Розгорнута звітність

    Просто та зрозуміло. Ми надаємо звіт щодо кожного завершеного завдання (технічне завдання, аналітика, висновок, інше) у звіті.

    Високий рівень організації

    Працюємо по SСRUM

    Ми виконали тисячі завдань за проектами і точно знаємо, що можемо гарантувати 96% завдань в рамках дедлайнів!

    Усі завдання в Trello

    Всі завдання в одному місці. Ми працюємо в одній дошці з усіма завданнями проекту – на програміста, копірайте тощо.

    Чат у телеграм

    На старті спільної роботи створюємо спільний чат у Телеграм , в якому буде наша та ваша команда.

    Дія = результат

    За підсумками кожного виконаного завдання - конкретний результат, технічне завдання або висновок SEO-фахівця.

    Пошукове просування нового сайту (або з "нуля"), як правило, вимагає більшого обсягу робіт з базової SEO підготовки ніж сайт з історією, крім того, просування тільки запущеного сайту займає більше часу. При цьому всім через цей етап проходить будь-який успішний проект, це важливо розуміти.
    Олександр КоваленкоCEO/founder

    Про наш досвід

    Наші клієнти:
    54%
    власники інтернет-магазинів
    32%
    B2B та B2C послуги
    14%
    онлайн-сервіси

    Від невеликих та великих інтернет-магазинів до медичних та освітніх послуг, маркетплейсів.

    Медицина
    Лікування закордоном, онлайн-аптеки, медичні центри
    Авто
    Автозапчастини, шини, авто аксесуари, ремонт автомобілів
    Послуги
    Юридичні, логістичні, тендерний супровід, консалтинг
    Виробництво
    Виробники: виробів з металу, будівельна сітка та інше
    IT проекти
    Одного Inbound маркетинг недостатньо.
    Освіта
    Он/оффлайн курси різних напрямків: вивчення мов, бух. облік
    Медицина
    Лікування закордоном, онлайн-аптеки, медичні центри
    Авто
    Автозапчастини, шини, авто аксесуари, ремонт автомобілів
    Послуги
    Юридичні, логістичні, тендерний супровід, консалтинг
    Виробництво
    Виробники: виробів з металу, будівельна сітка та інше
    IT проекти
    Одного Inbound маркетинг недостатньо.
    Освіта
    Он/оффлайн курси різних напрямків: вивчення мов, бух. облік

    Отримайте експертну SEO оцінку перед просуванням

    Що ви отримаєте?
    • Консультацію нашого фахівця
    • Висновок SEO експерта з вашого проекту
    • Рекомендації щодо SEO стратегії просування
    • Пропозиція з вартістю просування та гарантіями



      Про нас говорять

      Відгуки

      Який сайт можна назвати “новим” або “молодим”?

      Найчастіше питання – це сайт, який тільки запустили чи? З погляду SEO – це сайт, якому менше 1 року, причому йдеться не тільки про доменного імені, а й сам сайт, який на ньому розташований. При цьому важливо підкреслити, що в кожній ніші пошуковик інтерпретує вік сайту.

      Часті ознаки молодого сайту:
      Відсутність видимості у пошукових системах;
      низький обсяг органічного трафіку;
      Відсутність посилання профілю сайту.

      Є 2 основні формати роботи:
      1) SEO супровід створення нового сайту з його наступною першою індексацією у Google
      2) SEO супровід створення нового сайту з наступною міграцією зі старого сайту на новий з повним перенесенням інформації

       

      У чому різниця між старим чи новим сайтом:

      Причина Старий сайт Новий сайт
      Трафік з пошуку та інших джерел Є Відсутня
      Історія та динаміка змін Є накопичена історія Мінімальна або відсутня
      Поведінкові фактори Є дані, є історія Дані відсутні або мінімальні
      Посилання Є профіль, динаміка Посилань немає або мало
      Контент Продуманий, пророблений Сирий, місцями відсутній (не завжди)

       

      Тактика просування молодого сайту відрізняється від просування старого сайту. Вибудовується на базі аналітики та розробленої SEO стратегії, може мати агресивну стадію підготовки та “плавні” етапи впровадження.

      Чому ваш проект потребує SEO

      Починаючи просувати сайт у результатах пошукової видачі, позиція сторінки починає поступово переміщатися з останніх сторінок на другу або третю, а потім переходить на першу – саму переглядається.
      Але навіть коли сайт опинився в списку на першій сторінці, далеко не 100% клієнтів можуть перейти на сайт. Якщо сайт глибше – за статистикою другу сторінку відкривають 15% користувачів, і лише третина з них, (5% від загальної кількості) — третю. Отже, перші топ-10 переглядають абсолютно всі? А ось і ні!

      Лише 50% доходять до кінця першої десятки, а отже, бути в ТОП-15 ще не означає привернути увагу 100% аудиторії. Саме тому за допомогою просування сайту з поступовим підвищенням рейтингу в пошуковій видачі, кількість відвідувачів зростатиме пропорційно до вашого розташування у списку. Чи можлива така перспектива сайту вашої фірми? Необхідно висновок наших SEO – надіслати запит на аналіз та прорахунок можна тут.

      Які функції ми забираємо на себе, працюючи з вашим проектом:

      SEO проекту – всі питання пов’язані з органічним просуванням сайту, повний супровід вашої команди з усіх поточних завдань проекту, що стосуються SEO та розвитку сайту.

      Програмні зміни – підготовка завдань та супровід вашого розробника з SEO завдань. Якщо у вас немає розробника, ми підбираємо програміста індивідуально для вашого проекту.

      Написання та підготовка контенту – готуємо завдання з написання та підготовки контенту, підбираємо авторів (у нас є команда фахівців з копірайтингу) або взаємодіємо з вашими копірайтерами. Цілком супроводжуємо процес до публікації контенту на сайті.

      Лінкбілдинг проекту за заздалегідь розробленою стратегією розміщення посилань на 3-9 місяців. Ми проводимо аналітику конкурентів та ніші, визначаємо стратегію, тип розміщення посилань, динаміку, а також бюджет, який узгоджується з вами.

      Розвиток сайту– ми розробляємо та пропонуємо рішення щодо розвитку проекту, його структури, навігації та функціоналу для збільшення конверсії та якості сайту – як обов’язкова частина процесу SEO просування.

      Вартість SEO просування залежить від:

      Завдання, яке необхідно вирішити, наприклад збільшити пошуковий трафік у два, або вдесятеро;

      Габаритів самого проекту, наприклад це магазин у п’ятдесят категорій, або ж невеликий корпоративний сайт з двома послугами, природно, що в першому випадку бюджет буде вищим, у той час, як у другому, звичайно ж, істотно нижче;

      Конкуренції у вашій ніші, наприклад, якщо у Вас магазин мобільних телефонів, то конкуренція буде дуже високою, тому що ваші конкуренти вже інвестували значні кошти в просування своїх ресурсів, а щоб досягти близького до них результату, знадобиться і значний час, і значні інвестиції, водночас якщо конкуренція низька – то буде потрібно набагато менше інвестицій у проект;

      Технічний стан сайту, мається на увазі готовність сайту до просування, його відповідність до вимог пошукових систем, наприклад у вас сайт відповідає більшості вимог, отже необхідно менше змін та впроваджень, або навпаки, ваш сайт містить безліч помилок з точки зору СЕО і необхідно виконати безліч значних маніпуляцій з проектом до початку просування.

      Терміни просування:

      У перший місяць просування проводиться SEO аудит сайту, формується семантичне ядро ​​(збираються запити щодо яких сайт надалі знаходитимуть потенційні клієнти), готується технічне завдання з оптимізації сайту, після чого проводяться роботи з технічного завдання, далі проводиться індексація пошуковими системами і лише після цього ми маємо перші результати.

      Все це займає 2-4 місяці, залежно від обсягу сайту та тих робіт, які потрібно з ним провести. Тому ми не рекомендуємо починати SEO просування за кордоном (і в цілому) на короткостроковий період, виняток – конкретні точкові SEO завдання.

      Підрядник – фрілансер, співробітник або агентство:

      Це вибір кожного, але найчастіше він ґрунтується на 2 факторах: можливості бюджету та особистий досвід власника бізнесу (або фахівця, який відповідає за просування в компанії). Розберемо:

      Фрілансер:

      Якість: дійсно, є фахівці своєї справи та професіонали, але є й категорія фахівців у всьому: seo, програмування, копірайтинг, дизайнер, ще й фахівець із контекстної реклами. На жаль, найчастіше з цією категорією фахівців виникають труднощі у спільній роботі та результатах.
      Ризики: Будь-якої миті може змінити свої плани, відмовитися від проекту або просто не виходити на зв’язок, т.к. Часто робота з фрілансером здійснюється без договору та прописаних зобов’язань.

      Співробітник у штаті:

      Якість: дуже часто це “людина оркестр”, яка вміє всього трохи або залучає фрілансерів на виконання різних етапів роботи над просуванням. Також часто це пов’язано не кваліфікацією спеціаліста, а з делегуванням на цього фахівця всього, що містить слово “сайт”.
      Ризики: одного SEO-фахівця може бути недостатньо для досягнення результату. Компанія, можливо зможе вирішити питання з контентом на сайті, але не вирішити питання безпосередньо по SEO.

      Агентство:

      Якість: працює команда, кожен виконує свою частину роботи над проектом.
      Ризики: можливість впливати на стратегію просування – мінімальна. Агенство прислухається до побажань клієнта, проте останнє слово залишає за собою.

      Робота в тандемі – без участі Замовника – результату не буде

      Для досягнення результату просування необхідна участь Замовника. Насамперед Замовник та Виконавець – це одна команда, яка прагне однієї спільної мети. Якщо зі своїм завданням не справляється одна із сторін – результату може бути не досягнуто. Від Замовника вимагається достатній і своєчасний зворотний зв’язок, готовність розвивати бізнес, адже ніхто краще за нього не знає свій бізнес, та й крім цього узгодження та надання матеріалів лежить саме на плечах Замовника, а затримка цих процесів, як правило, позначається на термінах досягнення мети.

      В агентстві Ви отримуєте послуги професійної команди, досвід фахівців, які знають що саме, коли і в якій послідовності необхідно виконати за Вашим проектом. У Вас є свій проект-менеджер, який веде проект і є сполучною ланкою між вами та командою.

      Вопросы и ответы

      Сайт ще не готовий, чи варто зараз почати займатися SEO?
      З підготовки. А саме: - провести технічний аудит сайту та підготувати завдання щодо оптимізації для розробника; Зв'яжіться з нашими менеджерами або надішліть лист із запитом та посиланням на Ваш сайт. Протягом доби ми запропонуємо Вам найоптимальніші методи просування та отримання нових заявок.
      Сайт уже створений, але сезон минув – коли краще стартувати SEO?
      Плануйте запуск SEO для нового проекту не менше ніж за 6 місяців до сезону.
      Що входить у вартість просування?
      Ми працюємо за принципом відкритого бюджету проекту, який складається із двох частин: - вартість послуг – команда проекту (провідний SEO, SEO оптимізатор, семантолог, лінкбілдер, менеджер проекту, маркетолог); – витрати проекту – на роботу профільних фахівців (програміст, копірайтер, контент-менеджер, дизайнер) та розміщення посилань.
      Як швидко можна отримати перші результати?
      Перша динаміка – це 2-3 місяці. Варто враховувати, що кожен проект є індивідуальним, план просування залежить від проекту, включно і терміни. - 1 місяць – підготовка проекту, аудит, формування стратегії, формування семантичного ядра - 2 місяць – пишемо тексти, виправляємо помилки, починаємо розміщувати посилання - 3 місяць – займаємося розвитком проекту, займаємося посилальним профілем проекту, оптимізуємо проект
      Чи потрібно просувати сайт після потрапляння до топ-10 та досягнення результатів з трафіку?
      Для отримання результатів просування необхідно щонайменше 6-8 місяців роботи. Роботи з SEO необхідно проводити на постійній основі.
      SEO канал просування підійде будь-якому проекту?
      Ні. Ефективність SEO залежатиме від ніші бізнесу, стану сайту, бюджету проекту. У деяких сферах бізнесу ефективніше підключення іншого каналу чи їх комбінації.
      У яких випадках вам не підійде канал SEO просування?
      У яких випадках SEO як канал просування не підійдемо вам чи вашому бізнесу: - очікування швидкого результату; - Просування сайту односторінника (у більшості випадків просування буде неможливим, тим не менш, є теми, в яких SEO буде результативним, великий матеріал по темі тут). - Ви не готові інвестувати свій час та час своєї команди у проект; - Ви не готові до змін на сайті (доробок, розвитку проекту).
      Що потрібно від замовника під час замовлення SEO послуг?
      Окрім бюджету – час для розвитку, спільних мітингів. Ми працюємо за формулою партнер-партнер з поділом експертизи (ми – експертиза та впровадження SEO, клієнт – експертиза у своєму бізнесі).
      Чи можна просувати сайт на Prom, WiX чи Tilda?
      Так, але, залежно від тематики сайту, а також завдань просування. Ми маємо успішні проекти на даних системах управління контентом.
      Який мінімальний термін співробітництва ви рекомендуєте?
      Ми не рекомендуємо розпочинати SEO на період менше 3-х місяців. Істотні результати займуть не менше 6-7 місяців для нового сайту, а серйозні проекти у SEO – це 9-12+ місяців.

      Отримайте експертну SEO оцінку перед просуванням

      Що ви отримаєте?
      • Консультацію нашого фахівця
      • Висновок SEO експерта з вашого проекту
      • Рекомендації щодо SEO стратегії просування
      • Пропозиція з вартістю просування та гарантіями



        Блог

        12.04.2024
        Кейс РРС
        для компанії експерти
        з цегли та каменю
        Контекстна реклама
        для компанії експерти з цегли та каменю
        Докладніше
        11.04.2024
        Кейс РРС
        для компанії гаражних
        воріт у США
        Контекстна реклама
        для компанії гаражних воріт
        Докладніше
        09.04.2024
        Скільки коштує SEO у 2024 році?
        Розбираємо який бюджет необхідний для просування сайту
        Докладніше
        30.03.2024
        Просування інтернет-магазину: ціни 2024
        Який бюджет потрібний для просування?
        Докладніше
        Дивитись все
        Перезвоните мне




          «*» - поля обязательные для заполнения.